S.V. Honselersdijk zoekt beste idee van S.V. Honselersdijk
vrijdag 2 september 2016

Het is een gevoel dat vele van jullie wel eens hebben gehad. De kantine moet oranje geverfd worden! Een reuzenrad op het dak van de sporthal! Alle ereleden vereeuwigen in een gouden standbeeld! Of misschien nog wel iets veel gekkers. Nu is dan eindelijk het moment aangebroken dat er met jouw idee serieus iets gedaan gaat worden met dank aan de businessclub, De Club van Honsel.

Vanaf vandaag start het project Het Beste Idee van en voor S.V. Honselersdijk. Tot 1 oktober kunnen er in de speciale ideeënbus in de kantine volgeschreven briefjes, papiertjes of bierviltjes ingeleverd worden met daarop jouw idee. Vanuit alle inzendingen wordt er door het bestuur uiteindelijk een top 3 gemaakt van leukste en origineelste inzendingen. De top 3 wordt vervolgens voorgelegd tijdens de Algemene Leden Vergadering op vrijdag 28 oktober waar de aanwezige leden hun stem kunnen uitbrengen op het, in hun ogen, beste idee van S.V. Honselersdijk.

Dit idee zal vervolgens door het bestuur in samenwerking met De Club van Honsel gerealiseerd gaan worden waarbij het bestuur de organisatorisch kant voor hun rekening neemt en De Club van Honsel uiteindelijk de geldschieter achter het project is. Via de communicatiekanalen zal iedereen realtime op de hoogte worden gehouden van de laatste ontwikkelingen rond de uiteindelijke winnaar zodat jullie allemaal kunnen volgen hoe zo’n implementatie traject verloopt.

De Spelregels:
1. Houdt er rekening mee dat jouw idee is iets waar de hele club iets aan heeft.
2. De winnaar wordt gekozen op 28 oktober door de aanwezige stemgerechtigde leden.
3. Inleveren kan tot 1 oktober ALLEEN in de ideeënbus in de kantine.
4. Een idee is voldoende, je hoeft bijvoorbeeld niet je naam erbij te zetten.
5. Hoe creatiever hoe beter! Laat je vooral niet tegenhouden doordat iets wellicht heel veel geld of moeite kost!
6. Succes!

Voor vragen en/of opmerkingen; Rick Post via pr@svhonselersdijk.nl