Gezocht: Wedstrijdsecretaris voor de D-jeugd
maandag 23 mei 2016

Omdat er nu té veel zaken op de schouders van 1 persoon rusten zijn we op zoek naar iemand die wil helpen binnen de D-sectie het aankomende seizoen.

Wat houdt de functie in?
- Oefenwedstrijden regelen voor alle D-teams (voorkeursdatums, tijdstip en locatie worden door de trainer/leider doorgegeven).
- Eventueel wedstrijden verplaatsen in overleg met de betrokken trainers/leiders en Hans Post (Bestuurslid velden).
- Overleg met de hoofdtrainer of er nog eventuele andere aanvullingen etc. zijn.

Tijdsinvestering?
Door de vele hulpmiddelen valt de tijdsinvestering wel mee, alleen kan het onderhouden van de contacten met de tegenpartijen soms wat meer tijd in beslag nemen. Het is in ieder geval niet iets wat wekelijks veel tijd in beslag neemt.

Interesse?
Neem contact op met Maikel Middelburg via vrijwilligers@svhonselersdijk.nl