Uitnodiging voor ouders en leiders
donderdag 12 mei 2016

Door Trudie van Giesen: Op 3 juni sluiten we het seizoen bij de voetbal af. Voor velen is het bekend wat bedoeld wordt met eindfeest jeugd. Toch voor de nieuwe leden is dit misschien niet zo bekend. Hier volgt nog even een toelichting:

- alle jeugd met ouders, broertjes, zusjes, opa`s en oma`s zijn op deze avond van harte welkom.
- We sluiten het seizoen af met ouders-kind voetbal.
- Ouders komen verkleed naar de wedstrijd. Er zijn kleedkamers beschikbaar voor omkleden.
- Volgens een schema zie krantje gaan de teams starten met de wedstrijd tegen hun kinderen.
- Dit duurt ongeveer 20 minuten.
- Het is gebruikelijk om na de wedstrijd de leiders, trainers(zelf uitnodigen) te bedanken voor hun vrijwilligers aandeel.
- Om 20:15 wordt bekend gemaakt wie er team, leider van het jaar wordt. Dit wordt bepaald door de hoofdleiders.
- Afscheid van mensen die de vereniging verlaten.
- Om 20:15 wordt er een erehaag gemaakt door alle F,E,D teams om de kampioenen van dit jaar te huldigen op het BORDES.
- Dit zijn de B3 Selectie E1 C4
- Daarna volgt een gezellige avond.
- De bedoeling is dat alles buiten met gezellige taptafels en banken gevierd wordt.

Prins Group