E3 en E4 ontvoeren trainer Moek
zondag 24 april 2016

Deze woensdag werd Moek thuis verrast door de gehele selectie E3-E4 want Moek werd deze vrijdag 50 jaar jong en dat wilden we niet geruisloos laten, dus was er een super Surprise Party geregeld in de sporthal van onze voetbalvereniging. Moek was zich thuis aan het voorbereiden voor zijn woensdag training want dit seizoen heeft hij de E3-E4 onder zijn hoede toen de deurbel bij hem ging. De 18 spelers stonden in een voetbal tenue voor zijn deur en ontvoerden Moek uit zijn huis. In de sporthal stonden 5 voetbalspellen klaar, oa een pannaveld en springkussens klaar voor de 18 spelers. Moek voorzien van een feesthoed en boa mocht hij de aftrap nemen in het pannaveld (bedankt sponsor Bar en Boos Verhuur). Na een uurtje “trainen” was Moek moe en kreeg Moek diverse cadeaus overhandigd door de kinderen. Omdat Moek het altijd koud heeft langs het veld werd hij in het nieuw gestoken met echte voetbalcoach trui voorzien met de teksten: Moek, de coolste coach E3 en Mooi Man Wel koud Hé.
Na de cadeaus werd er in de kantine een patatje met geserveerd en alle kinderen en begeleiders zongen uit volle borst: Lang zal die leven.

Mocht jullie Moek tegen komen van de week trakteert Moek op een versnapering en Moek wenst graag chocolade als tegenprestatie. Maar Moek heeft denk geen tijd want de E3 heeft een uitwedstrijd in Naaldwijk en is nog steeds in strijd om de Kampioensschaal.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek