Van Harte gefeliciteerd!
zondag 27 maart 2016

Via deze weg wil ik graag onze directeur bedrijfsvoering Ab van Dijk feliciteren met zijn 60ste verjaardag.

Ab van Dijk heb ik, als voorzitter, op een andere manier leren kennen. Voor die tijd dacht ik dat Ab beheerder van de Sosefhal was en dat hij wat "dingetjes" doet voor de vereniging. Nu, 5 jaar later weet ik wel beter!

Ab zorgt dat de hal rendabel is, dat de hal er goed en opgeruimd uit ziet. Dat het gebouw en de velden opgeruimd en onderhouden worden. Maar daarbuiten vindt hij het leuk om evenementen te organiseren, alles om onze club positief in het daglicht te zetten. Denk aan de oranjefeesten, de vele evenementen en de wedstrijden tegen Feyenoord en Sparta. Maar ook de vele feesten in de Sosefhal komen vaak van zijn hand.

Maar de grootste kracht van Ab is dat hij onze vrijwilligers en mijzelf met raad en daad ten aller tijde bij staat. Alle gaten die binnen de organisatie dreigen te vallen, worden door Ab opgevuld. Daarom heb ik veel respect voor wat hij voor onze vereniging doet en heb ik de wens dat hij dit werk nog vele jaren in goede gezondheid wilt doen!

Ab, van harte gefeliciteerd en maak er met Petra en familie een mooie dag van!

Erik Sosef
Voorzitter S.V.Honselersdijk