Strandvoetvolleytoernooi Selectie S.V. Honselersdijk
woensdag 13 januari 2016

Anders dan andere jaren is de selectie de eerste week van het nieuwe jaar niet op trainingskamp in Spanje, maar bereidt het zich gewoon voor in Honselersdijk. Om het trainingskamp gevoel toch nog een beetje naar boven te halen, had de Feestcommissie bestaande uit de spelersraadleden Robbin Wesstein, Rico Kok en Tom van Veen een strandvoetvolleytoernooi georganiseerd.

Na het afwerken van een ochtendtraining, vertrokken de selectieleden inclusief aanhang zaterdagmiddag 9 januari met de kwibus richting “StrandBinnen” te Breda. Eenmaal aangekomen begon het strandvoetvolleytoernooi onder leiding van plaatselijke scheidsrechters. Met lede ogen moest team “Hifkes” aanzien hoe team 2 bestaande uit Tom van Veen, Ralph Heskes, Marcel Duijvenstijn, Marcel Bruggeling en Frank Vellekoop met grote overmacht het toernooi won.

Na het toernooi werd het bbq-buffet geopend en kon er worden nagepraat. Dit bood ook de gelegenheid om kennis te maken met “Anne”. Anne zou eigenlijk aan het begin van het seizoen de medische staf komen versterken. Alleen na een zwangerschap en de geboorte van haar dochtertje genaamd “Kiki”, sluit Anne vanaf januari 2016 aan bij de medische staf. Wij wensen haar veel succes en nog veel meer plezier!

Nadat onze hoofdtrainer het laatste speklapje had weggewerkt, werd een ieder verzocht een plekje in de kwibus uit te zoeken en weer richting Honselersdijk te vertrekken. De terugreis werd nog één groot feest.

Namens de gehele selectie bedanken wij de Feestcommissie voor deze geslaagde dag!

Prins Group