Club van Honsel sluit 2015 af in Cafe de Jachthaven
dinsdag 22 december 2015

Vrijdag 11 december jl. werd het jaar 2015 door de Club van Honsel afgesloten in Café de Jachthaven in Kwintsheul. Onder het genot van een hapje en een drankje werd volop nagepraat over de eerste helft van het voetbalseizoen, het nieuwe meubilair in de ontvangstruimte en de vele gezellige zaterdagen. Ook het bestuur van de vereniging was uitgenodigd waardoor het gezellig druk was.

Café de Jachthaven, tevens lid van de Club van Honsel, verwelkomde de aanwezigen bij monde van eigenaar John van der Valk. Naast een lekker drankje werd er ook een 'Walking Diner' verzorgt. Tijdens het eten werd er door de QuizBrothers een leuke quiz gepresenteerd en werden de aanwezigen in groepen verdeeld. Na 6 rondes ging de winst uiteindelijk naar het team Maup Caransa. Zij wisten met minimaal verschil De Slimmerikken te verslaan, die na een maximale score in de laatste ronde nog erg dichtbij kwamen.

Na deze geslaagde avond kan de Club van Honsel terugkijken op een mooi jaar waarin er weer extra leden zijn toegetreden en er een wezenlijke bijdrage is geleverd aan de club S.V. Honselersdijk.

Van der Meer verzekeringen