Piet Boon te gast bij TV-programma Haaglanden Voetbal aan Tafel
vrijdag 20 november 2015

Aanstaande maandag, 23 november. wordt er weer een nieuwe aflevering van 'Haaglanden Voetbal aan Tafel' opgenomen: een voetbaltalkshow, met diverse gasten. Zij praten over diverse voetbalonderwerpen, maar ook over de verrichtingen van hun club. Dat brengt weer de nodige discussie!

Aan tafel schuiven maandag bij presentator Ton Beije aan: Henk Baggerman (Full Speed) – Piet Boon (sv Honselersdijk) – Wim van Zinnen (Concordia) en Mario Koswal (De Ster).

Wil je erbij zijn? Dat kan, de toegang is gratis en dan moet je om uiterlijk 19.45 uur aanwezig zijn in de Entertainment Club van Sir Winston Leisure Centre (1e etage) in Rijswijk. (Gratis parkeren op de Lange Kleiweg). Als je erbij wilt zijn, dan stellen wij een berichtje vooraf op prijs: redactie@haaglandenvoetbal.nl

De opname start om 20.15 uur en de planning is dat wij om 21.30 uur klaar zijn (inclusief korte pauze). Iedereen is welkom, maar met name leden, aanhangers van uw club nodigen wij van harte uit aanwezig te zijn. Het programma is te zien op Regio TV/Infothuis op vrijdag 27 november (18.00 uur) en wordt daarna diverse malen herhaald op vrijdagavond, zaterdag en zondag. Het programma zal ook te zien zijn op onze website Haaglandenvoetbal.nl.

Redactie Haaglanden Voetbal

Zoomin'