Belangrijke aankondiging Kerstrad 2015
zaterdag 7 november 2015

Het Kerstrad is al jaren een fenomeen binnen S.V. Honselersdijk en zal ook dit jaar niet ontbreken op de evenementenlijst. Zaterdag 19 december staat dit meeslepende rad weer op het programma.

Met de afgelopen jaren in het achterhoofd is er dit keer besloten om een kleine wijziging aan te brengen. Het rad staat dit jaar niet in de kantine maar wordt opgebouwd in 1/3e van de Sosefhal. Uiteraard heeft de organisatie hier goed over nagedacht en willen ze daarom de beslissing kort uiteenzetten.

Wat zijn de redenen voor de verhuizing?

- Veiligheid voor de bezoekers van het evenement is de allerbelangrijkste reden. Het is eigenlijk al jaren onverantwoord om met zo’n grote mensenmassa in een dergelijk kleine ruimte zo’n groot feest te vieren.

- Wil je naar de bar om een consumptie te kopen is er geen doorkomen aan en dat bindt geen bezoekers van het Kerstrad.

- Het geluid is in alle hoeken vaak niet te horen en dat geeft ook problemen met de loterij, loten-kopers horen vaak niks door de herrie in het gebouw.

- Er is door de kerstdames niet door te komen om normaal de loten te verkopen, het wordt ook steeds lastiger om voldoende kerstmeiden daar voor te vinden.

- Er is extra ruimte beschikbaar voor geïnteresseerden die wellicht niet zouden aanschuiven als de kantine vol zou staan.

Wat verandert er NIET?

- Het Kerstrad

- De prijzen

- De gezelligheid

- De muziek

- De aanvang- en eindtijd

- De Kerstdames

- Het tafeldansen

- De polonaise

- De buikschuiftafels

Voldoende reden om dit jaar gebruik te maken van de Sosefhal, zo laat de organisatie weten. Veel clubs zijn jaloers op dit bezit van de club, dus laten we de Sosefhal dan ook gebruiken. Met de juiste aankleding en opzet zal het Kerstrad ook dit jaar weer een succes worden.

O, en een klein tipje van de sluier? Het dak gaat er letterlijk van af zodra DJ Bombastic zijn volumeknopje open draait!

Prins Group