Zet jouw scheids ook in het zonnetje
donderdag 1 oktober 2015

Van zaterdag 3 tot en met zondag 11 oktober 2015 is het weer de Week van de Scheidsrechter. Deze week willen wij laten weten dat we enorm trots zijn op onze scheidsrechters! Want onze scheidsrechters maken het mede mogelijk dat zo veel voetballers wekelijks op het veld van het spelletje kunnen genieten.

Sport Vereniging Honselersdijk bedankt scheidsrechters in deze week onder meer door hen na de wedstrijd een kleine attentie en wat extra’s in de kantine te geven. Ook wordt er onder alle scheidsrechters van onze club in de Week van de Scheidsrechter een leuke prijs verloot. Natuurlijk laten we jullie weten wie de gelukkige scheids is geworden!

Alle elftallen zijn natuurlijk vrij om zelf ook de scheidsrechter in het zonnetje te zetten. Bedankt scheidsrechters van SVH voor jullie inzet!

Dit doen we op de volgende wijze
Zaterdag 3 en 10 oktober
1. Op deze dag geven alle spelers van S.V. Honselersdijk de scheidsrechter voor en na de wedstrijd een hand.
2. Voor de wedstrijd: we wensen de scheidsrechter een prettige wedstrijd.
3. Na de wedstrijd: we bedanken de scheidsrechter voor het fluiten.
4. De aanvoerder geeft na afloop een klein aardigheidje in de vorm van een voetbalsleutelhanger.
5. De scheidsrechter kan de sleutelhanger aan de bar laten zien om 1 consumptie te krijgen.
6. Onder alle scheidsrechters wordt het boek ‘He Scheids’ verloot.

Zo kunnen alle elftallen bij een thuiswedstrijd op 3 of 10 oktober de scheidsrechter bedanken.
(de sleutelhangers liggen klaar in de commissiekamer)

Zoomin'