S.V. Honselersdijk maakt vier doelpunten in elf minuten
zondag 20 september 2015

In de eerste dertig minuten van de wedstrijd S.V. Honselersdijk - MVV'27 vielen zes doelpunten en binnen elf minuten daarvan maakte S.V. Honselersdijk vier doelpunten. Daarmee stond de uitslag 4-2 wel vast echter de wedstrijd was nog niet gespeeld; er hadden nog wel zes doelpunten kunnen vallen. Het was dan ook een hele beste pot voetbal die we op De Strijphorst zagen. Twee aanvallende ploegen lieten zien hoe leuk voetbal kan zijn. Vanaf de aftrap regende het kansen en doelpunten in de volgende minuten:
11e - 0-1 na een mooie steekbal die de verdediging van S.V. Honselersdijk verraste
14e - 1-1 Tom van Veen zie foto 1
19e - 2-1 Nick Peter na voorzet Leon zie foto 2
23e - 3-1 Leon na voorzet Tim
25e - 4-1 Tom van Veen na fraaie actie zie foto 3
30e - 4-2 onze keeper stompte de bal voor de tegenstander. Hiervoor schoot MVV'27 in de 26e minuut al op de paal en in de 36e minuut had S.V. Honselersdijk vrij voor de keeper al op 5-2 kunnen komen.
De wedstrijd gaf na de rust een zelfde beeld, al drong vanzelfsprekend MVV'27 aan op de aansluitingstreffer. Die kwam echter niet in deze wedstrijd vol strijd en van de gemiste kansen, zoals op foto 6 en 8 is te zien.
Tot slot zagen we het debuut van Luke Groenenboom (foto 6) en voor het eerst een basisplaats voor Lars Kester (foto 5).

Opstelling
Tom van Schie, Rico Kok, Michel van Giessen, Rubin Pavel (geel, 46 Nando Kok), Lars Kester (82 Rudger Opperman), Frank Vellekoop, Tim van der Meer (geel, 67 Luke Groenenboom), Marcel Duijvesteijn, Leon de Brabander (A), Tom van Veen, Nick Peters

Van der Meer verzekeringen