Eenvoudige zege S.V. Honselersdijk
zondag 30 augustus 2015

De derde en laatste bekerwedstrijd werd een eenvoudige zege tegen Erasmus 1. De zondag derde klasser scoorde eenmaal, tegen de vijf van S.V. Honselersdijk. Dit aantal had hoger uit kunnen vallen gezien de vele kansen van het eerste elftal zowel voor als na de rust.
Het eerste doelpunt viel in de 9e minuut, na een steekpas van Tim omspeelde Tom de keeper en schoot de 1-0 in de touwen (foto 2). De tweede volgde in de 23e minuut nadat diverse kansen om zeep waren geholpen. Leon maakte de 2-0 na voorbereidend werk van Tom. Voor S.V. Honselersdijk bleef het voor de rust bij deze twee doelpunten. De gasten maakten voor de rust wel de aansluitingstreffer nadat de bal te zacht werd terug gespeeld door Nigel.
Na de rust regende het kansen. Het duurde echter tot de 65e minuut voordat de 3-1 een feit was. Op de foto 4 omspeelt Tom de keeper van Erasmus. Ook de 4-1 kwam van zijn voet; het schot verdween in de verste hoek (foto 5). Erasmus counterde een aantal keren richting keeper Tom. Echt gevaarlijk werd het niet en leverde dan ook geen doelpunten op. De sportieve wedstrijd eindigde in 5-1 gemaakt door Michel, die de bal uit een corner voor de voeten kreeg en keihard in het dak van het doel joeg.
Opstelling:
Tom van Schie, Nigel Hendriks, Michel van Giessen, Marcel Bruggeling (A), Ricardo van der Zijden (46 Rubin Pavel), Marcel Duijvesteijn (46 Ralph Heskes), Frank Vellekoop (75 Bryan Brabander), Tim van der Meer, Leon de Brabander, Tom van Veen, Nando Kok

jem-id