Zaterdag 12 September herdenkingsdag Jim van Holstein
woensdag 26 augustus 2015

Midden in de zomer, 20 juli jl., kwam het trieste nieuws tot ons dat jeugdlid Jim van Holstein was overleden bij een tragisch ongeval. Ondanks dat er al een moment is geweest waarbij de kantine werd opengesteld voor vrienden en teamgenoten zal S.V. Honselersdijk op zaterdag 12 september met de gehele vereniging stil staan bij dit verlies.

Zaterdag 12 september zal er bij de thuiswedstrijden van al onze teams één minuut stilte gehouden worden en speelt S1 deze thuiswedstrijd met rouwbanden. Uitspelende teams zullen afhankelijk zijn van de medewerking van de tegenpartij. Aan de leiders/trainers het dringende verzoek hierbij de plaatselijke scheidsrechter een verzoek neer te leggen voor één minuut stilte voorafgaand aan de wedstrijd.

Tijdens deze dag zal het promotieteam van Radler op onze vereniging aanwezig zijn. In overleg met de familie, zijn zij van harte welkom, omdat Radlerbier het favoriete drankje was van Jim.

Sosef & v/d Knaap