Inschrijving Schaduwcoach 2015-2016 geopend
woensdag 12 augustus 2015

Heb je ook altijd al zo'n mooie Schaduwcoachjas willen winnen? Ook dit seizoen kan iedereen weer - geheel gratis - strijden om de prestigieuze titel "Schaduwcoach van het jaar". Schrijf je dus snel in. De inschrijving sluit met de start van de eerste competitiewedstrijd op 5 september.

Zoals jullie inmiddels allemaal hebben gezien, is de website van onze vereniging de afgelopen zomer geheel vernieuwd. Qua uitstraling ziet het er allemaal iets frisser uit, maar vooral "onder de motorkap" is alles geheel vernieuwd. Daarbij is ook de Schaduwcoach geheel vernieuwd en worden de scores direct op de website uitgerekend zodra de uitslag is ingevuld. De scores zullen dit jaar dus aanzienlijk sneller bijgewerkt zijn dan voorgaande jaren.

Helaas is het met deze editie van de Schaduwcoach nog niet gelukt om ook de bonusvragen te autmatiseren. De bonusvragen ontbreken dus nog in deze editie van de Schaduwcoach. De titel "Schaduwcoach van het jaar" wordt nu dus puur bepaald op basis van de voorspelde uitslagen.

Veel plezier gewenst met de strijd om de titel "Schaduwcoach van het jaar 2015-2016"!

Condubouw