Overlijdensbericht Jim van Holstein
maandag 20 juli 2015

Vanmorgen kwam het meest vreselijke bericht tot ons door dat onze A-junior Jim van Holstein vanochtend is overleden bij een bedrijfsongeval. Veel mensen zullen Jim kennen als een “barre man” die altijd positief in het leven stond.

Jim was voetballer in hart en nieren. Hij voetbalde zelf graag, keek er graag naar en hij las alles over voetbal. Het was de bedoeling dat Jim komend seizoen aan zou sluiten bij de selectie elftallen 1,2,3. Jim is vanaf zijn jeugd al lid van S.V. Honselersdijk en heeft daar zijn gehele jeugdopleiding doorlopen.

Via deze weg willen wij namens het bestuur, de vereniging en al haar leden Ad, Carola, Bjornn, Lizzy, familieleden en de vele vrienden enorm veel sterkte wensen met het verwerken van dit grote verlies.

S.V.Honselersdijk verliest met Jim een geweldige “barre man” die hield van voetbal en zijn club S.V. Honselersdijk!

Van der Meer verzekeringen