Sportief D, E en F mixtoernooi op een zonnige Strijp
zondag 7 juni 2015

Zaterdag 6 juni bleek de perfecte dag voor een mooi eigen mix toernooi, mede mogelijk gemaakt door onze Club van Honsel. Maar liefst 19 clubs uit de D, E en F (mini) jeugd streden hun strijd in onderlinge wedstrijden.

Dat ging er soms fel aan toe. En zag je wel eens wat teleurstelling. Want misschien had de scheids soms anders moeten beslissen. Maar na afloop liep iedere speler, van de kleinste mini-F tot de oudere 2e jaars D, voldaan en moe gestreden het veld af.

Blij met de eer van een overwinning of een prachtige actie van jezelf of je medespeler. Alle spelers uit al die 19 clubs verdienen daarom een compliment. Bedankt dat jullie je zo hebben ingezet.

Maar ook alle scheidsrechters die zich spontaan vanuit de club meldden, bedankt! Dat maakt SVH – Onze Club!

Sosef & v/d Knaap