Vandaag Mini invasie bij S.V. Honselersdijk
zaterdag 23 mei 2015

Vandaag staat er op sportpark de Strijphorst een Mini invasie op het programma. S.V. Honselersdijk is gastheer voor het afsluitende seizoenstoernooi van Westlandse mini F competitie.

We verwachten deze dag maar liefst 270 kinderen verdeeld over 54 (!!!!!) teams van 14 Westlandse verenigingen. Drukke boel op het sportpark wanneer je er vanuit gaat ook dat ieder kind/team ook nog de nodige supporters meebrengt.

Het is dus goed mogelijk dat de parkeerplaats al vroeg vol staat (kom dus zo veel mogelijk op de fiets).

Voor toeschouwers, scouts, en overige nieuwsgierigen die het voetbalplezier van onze jongste jeugd willen meebeleven; het toernooi start om 09:00 uur en naar verwachting is de prijsuitreiking om 12:30 uur.

Vooraf ook alvast een woord van dank aan de Club van Honsel die dit evenement mede mogelijk heeft gemaakt.

Met vriendelijke groet,

Rick ten Have, Frank van Adrichem, Reinier Persoon, Ingrid Kortekaas en Marcel van der Ende.

Van der Meer verzekeringen