S.V. Honselersdijk F1, E1 & D1 presteert op SC Feyenoord Pupillentoernooi
zondag 17 mei 2015

Het jaarlijkse SC Feyenoord Pupillentoernooi op Hemelvaartdag was weer een fantastische ervaring voor onze F1, E1 en D1.

Op een zonnig en bij tijd en wijlen ook fris sportpark Varkenoord in Rotterdam-Zuid, won F1 de wedstrijd om de 5e en 6e plaats, nadat het in de laatste poulewedstrijd door een 1-0 nederlaag de finale nipt misliep.

E1 speelde een spannende wedstrijd om de 3e en 4e plaats tegen het in de competitie hoger geklasseerde en hautaine DHC (Delft), die pas na een thriller van een lange strafschoppenreeks (met winstkansen!) verloren werd.

D1 speelde de finale. Voor een volle tribune op het hoofdveld werd toernooiorganisator en het fysiek zeer sterke SC Feyenoord keurig op 1-1 gehouden, waarna ook strafschoppen de beslissing moesten brengen.
De Varkenoorders hadden hun zenuwen beter onder controle en behaalden hiermee de eerste plaats.
SC Feyenoord won ook de verenigingsbeker, waarin S.V. Honselersdijk keurig netjes op een 4e plaats (van 10 clubs) eindigde.

Foto’s:
F1: Robbie Bulsing scoorde 4x in de wedstrijd om de 5e en 6e plaats.
F1: Een gedeelte van F1 nam de prijs in ontvangst; de anderen waren aan het spelen.
E1: Voetbal is emotie; Sam van der Kraan miste de beslissende strafschop; DHC is blij.
E1: Keeper Daan van Elswijk nam de beker in ontvangst nadat hij 2 strafschoppen had gestopt.
D1: Jordan van Gemert scoort 0-1 tegen Feyenoord in de finale.
D1: Het hele elftal is trots op de 2e plaats; Feyenoord ging pas na strafschoppen op de knieën.

Condubouw