Prins Group, trotse hoofdsponsor van S.V. Honselersdijk
donderdag 23 april 2015

Met trots presenteert Prins Group zich als hoofdsponsor van de A-selectie senioren van S.V. Honselersdijk.

Per 1 juli 2015 tot 30 juni 2019 verbindt Prins Group zijn naam aan de vereniging en pronkt het logo onder andere op de tenues van de selectiespelers.
Prins Group opgericht in 1940 als “Prins Dokkum”, is een betrouwbare partner die wereldwijd turnkey tuinbouwprojecten realiseert. Prins Group beschikt over knowhow en ervaring om waar dan ook ter wereld en onder verschillende klimatologische omstandigheden, complete tuinbouwprojecten te realiseren. In meer dan 40 landen zijn de projecten van Prins Group te vinden.
Dit jaar viert Prins Group zijn 75-jarige jubileum! Met al deze jaren ervaring, worden complete projecten van de kas inclusief alle bijbehorende installaties ontwikkeld. Met engineering en productie in eigen beheer, is Prins Group in staat om snel en efficiënt op verschillende situaties en ontwikkelingen in te spelen. De projecten kunnen worden gerealiseerd met eigen montageteams, welke voorzien zijn van een modern machinepark. Ook het begeleiden van lokale montageteams onder toezicht van onze ervaren supervisors behoort tot de mogelijkheden.
Prins Group is al vele jaren nauw betrokken bij de vereniging. Hoofdsponsor zijn van S.V. Honselersdijk is daardoor ook een logische keuze. We hopen dat Prins Group een mooie bijdrage mag leveren aan vele overwinningen van S.V. Honselersdijk en wensen de vereniging veel succes!

Condubouw