Braziliaanse gasten kunnen overnachten
woensdag 22 april 2015

Beste leden en gebruikers van de Sosefhal,

Vandaag zijn de 56 gesponsorde bedden door het Rode Kruis geleverd (zie
foto) voor de Samba-band die vanaf morgen 11 nachten slapen in de Sosefhal.

Het organisatieteam bestaande uit Robin van Dijk, Margareth Penning, Wim Koornstra en Ab van Dijk zijn er klaar voor en hebben een mooie programma weten te organiseren. Natuurlijk doen wij er als organisatieteam alles aan om zo min mogelijk de gebruikers van het sportpark en de Sosefhal tot last te zijn. De bedden worden dan ook dagelijks indien nodig gestapeld aan de kant gezet, zodat alle geplande sporten in de Sosefhal gewoon door kunnen gaan. En mocht het weer op maandag nat en koud zijn op Koningsdag, gaat ook dat feest georganiseerd door het HOT gewoon door en wordt de Sosefhal
omgetoverd tot Oranje Feesthal.

Het eten gebeurt dagelijks in de ontvangstkamer en een gedeelte van de galerij, zodat de activiteiten in de kantine geen overlast ondervinden. De vier nieuwbouwkleedkamers worden gebruikt als opslag bagage, instrumenten en voor de dagelijkse verzorging, mede dankzij de voorjaarsvakantie van het voortgezet onderwijs volgende week, komen we hierdoor niet in de problemen. Alles bij elkaar een hele organisatie en voor het organisatieteam ook best een aantal spannende dagen in het vooruitzicht. Daarom hopen wij ook op een beetje begrip en medewerking als sommige dingen even iets anders lopen dan normaal, en als er zich echt een onoverkomelijk probleem voordoet, neem dat contact op met ondergetekende en we lossen het op.

Namens het organisatieteam:
Ab van Dijk, 06-52022350.

Sosef & v/d Knaap