Nadine Noordam kampioen
woensdag 22 april 2015

Afgelopen zaterdag opende Nadine al na 2 minuten de score voor haar club Jong ADO Den Haag Vrouwen tegen naaste concurrent SVS. ADO Den Haag ging met een 1-2 overwinning naar huis. Zodoende spoelde "onze eigen" Nadine Noordam de teleurstelling van het missen van het EK2015 met Oranje meteen van zich af.

Gisteravond behaalde ADO Den Haag, met Nadine opnieuw in de basis en haar ouders Marcel & Gina langs de lijn, de resterende 3 punten om het kampioenschap in de zaterdag vrouwen eerste klasse. De kampioenswedstrijd tegen een andere naaste concurrent VVIJ werd op het nippertje met 2-1 gewonnen. De euforie was groot. Op een kampioenschap in de jongste jeugd bij S.V. Honselersdijk na, is dit het eerste ‘echte’ kampioenschap dat Nadine meemaakt. Volgend seizoen voetbalt Jong ADO Den Haag Vrouwen in de zaterdag vrouwen hoofdklasse. Nadine gefeliciteerd!

Foto: Nadine Noordam in actie tegen VVIJ en na afloop met de kampioenschaal (foto’s: Alexander Wagener)

Van Dijk Brouwer Installatietechniek