Nadine Noordam GEFELICITEERD!
donderdag 29 januari 2015

KNVB-bondscoach Maria van Kortenhof heeft Nadine Noordam (ex-S.V. Honselersdijk) en twee andere speelsters van Jong ADO Den Haag Vrouwen opgenomen in de definitieve selectie van het nationale elftal voor speelsters onder 17 jaar. Oranje Vrouwen onder 17 bereidt zich de komende twee maanden voor op de eliteronde voor kwalificatie voor het EK 2015. Op 9 (Hongarije), 11 (Ierland) en 14 april (Engeland) speelt Oranje die eliteronde in Ierland. De speelsteden zijn nog niet bekend. 2015. Inzet is één plaatsbewijs voor het EK 2015, dat van 22 juni tot en met 4 juli op IJsland plaatsvindt. Dinsdag 3 februari is er een eerste selectieactiviteit van Oranje bij voetbalvereniging RKAVV op sportpark De Kastelenring aan de Sportparkweg in Leidschendam. Die dag wordt daar om 16:00 uur afgesloten met een oefenwedstrijd tegen ADO Den Haag Vrouwen. Wij feliciteren Nadine, haar ouders Gina & Marcel (trainer S.V. Honselersdijk C1) en haar broers Niels & Wietse, die bij onze club voetballen, van harte met de uitverkiezing en wensen Nadine veel succes.

Zoomin'