F jeugd “knalt” 2014 uit
zondag 21 december 2014

Club van Honsel – zaalmix toernooi. Aanstaande zaterdag 27 december (3e kerstdag) staat het traditionele F-mixtoernooi in de zaal op het programma. De jongste jeugd van S.V. Honselersdijk zal tijdens dit toernooi op hun eigen wijze het jaar “uitknallen” onze eigen prachtige Sosefhal. Spektakel gegarandeerd!!!

De kinderen kunnen allemaal al een leuk balletje trappen, maar toch willen we alle ouders, broers en zussen, opa’s en oma’s van harte uitnodigen om de voetballers aan te komen moedigen en er zo toe bijdragen dat het wederom een mooi evenement gaat worden!!!!

Aanvang is voor de “grote” F is 10:15. De eerste wedstrijd start 10:30 uur – De prijsuitreiking staat gepland rond 13:45 uur.
De aanvang voor de mini-F is 11:00 uur, de eerste wedstrijd staat hier gepland om 11:15 uur. De prijsuitreiking staat ook gepland om 13:45 uur.

De voorlopige teamindeling staat onderaan in dit stukje. Dit zijn de kinderen die bij ons bekend zijn die zich hebben aangemeld. Mocht uw kind toch nog mee willen doen, laat het ons zo spoedig mogelijk weten.

We verwachten iedereen – maar mocht een van de kinderen onverhoopt niet kunnen voetballen verzoeken wij u om dit zo spoedig mogelijk te melden richting Frank van Adrichem (hoofdleider-f@svhonselersdijk.nl), Marcel van der Ende (tc-f@svhonselersdijk.nl).

Frank van Adrichem
Marcel van der Ende