Update Schaduwcoach: bonuspunten toegekend
donderdag 18 december 2014

Hierbij weer een update van de Schaduwcoach. Er is ondertussen veel gebeurd sinds de laatste update. Marjo gaat nog steeds stevig aan kop met 43 punten en is daarmee 6 punten los van de gedeelde nummers 2 en 3. Helemaal onderaan de lijst bungelt Arjan Konijn met nog slechts 11 punten.

Naast het correct voorspellen van de uitslagen van de wedstrijden van de eerste seizoenshelft vielen er ook nog bonuspunten te verdienen met de bonusvragen die inmiddels ook zijn toegekend.

De bonusvraag welke positie ons eerste elftal met de winterstop zou innemen, had geen enkele schaduwcoach goed voorspeld. De 11e plek die ons eerste elftal nu inneemt was zelfs niet bij de meest negatieve schaduwcoach opgekomen. Laten we wat dat betreft hopen dat de winterstop en het trainingskamp beterschap gaan brengen voor de tweede seizoenshelft.

De bonusvraag welke vereniging de 1e periode zou pakken, was wel door een aantal schaduwcoaches juist voorspeld. Maarliefst 11 schaduwcoaches hadden juist voorspeld dat K.M.D. de 1e periode zou pakken en hebben daar 7 bonuspunten voor ontvangen.

Kijk op de pagina van de Schaduwcoach voor de bijgewerkte stand.

Condubouw