Deze week.. Training voor Trainers
woensdag 17 december 2014

Voor de aanwezigen van de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering is het wellicht geen nieuws maar sinds het seizoen 14/15 zijn Willem de Bruijn, Gertjan Sosef en Barry van de Ende het Trainingsondersteuningsteam gestart. Doel is het leveren van een bijdrage aan de hoofddoelen van het jeugdplan en de daaraan verbonden subdoelen. Het gaat erbij om het ondersteunen en begeleiden van de startende trainers die op de jongste jeugdteams aan de slag te gaan.

Maandag 15 december en woensdag 17 december hebben de mannen in samenwerking met de hoofdtrainers van de F1 en de E1 een eerste coachavond gehad. Tijdens de trainingen worden de trainers ‘getraind’ en worden handige tips & tricks aangeleerd om het vak beter uit te oefenen en het enthousiasme nog verder aan te wakkeren.

Hieronder een korte impressie van de eerste serie coachavonden. Door het continu proces van uitvoeren, evalueren, verbeteren en wederom uitvoeren, blijft het trainersvak leuk, zijn de kinderen nog meer met het spelletje bezig en kunnen we samen onze vereniging naar een nóg hoger plan tillen.

Enthousiast over de trainingsavonden en wil je ook eens meemaken hoe het is om een elftal vol talenten beter en beter te maken? Informeer bij de TC leden van de desbetreffende sectie of bij Valerie van Oosten, bestuurslid Vrijwilligerszaken.

jem-id