Zaterdag 3 januari: Senioren van Honsel Toernooi
zondag 14 december 2014

Hoewel de blikken aan het eind van dit jubileumjaar volledig zijn gericht op het komende Kerstrad en uiteraard de Kerstdagen en de jaarwisseling, staat er vroeg in het nieuwe jaar weer een jaarlijks terugkerend evenement op het programma. De lagere senioren van S.V. Honselersdijk zullen de strijd weer met elkaar aan gaan om aan de haal te gaan met de vroegere ‘Rembrandt Cup’. Met het aantrekken van een nieuwe sponsor voor dit toernooi is de naam door de organisatie veranderd in het ‘Senioren van Honsel Toernooi’, met een knipoog naar sponsor De Club van Honsel, onze eigen business club.

Er zal geheel naar traditie zowel op het veld als in de kantine gestreden worden om de overwinning. Alle lagere seniorenteams – van S4 t/m S11 – zijn dit jaar weer vertegenwoordigd en tijdens het voetbalgedeelte zullen alle teams elkaar treffen. De wedstrijden beginnen om 14:00 uur en circa 15:45 uur zal na de laatste wedstrijden de kantine worden opgezocht voor het belangrijkste deel van het toernooi.

Het vorig jaar geïntroduceerde bierpulschuiven was een groot succes en zal ook dit jaar weer op het programma staan. Omdat de organisatie graag komt met nieuwe ideeën zal er ook dit jaar weer een nieuw onderdeel op de agenda staan. Wat we precies gaan doen laten we nog even in het midden, maar het is geen overbodige luxe om de lachspieren alvast goed te trainen. Er zal vervolgens weer worden afgesloten met de traditionele quiz, waar hilarische en onnavolgbare vragen elkaar zullen afwisselen. Al met al hopen we om 18:00 uur een opvolger voor S5 te kunnen uitroepen.

Behalve voor alle deelnemers is dit toernooi uiteraard ook weer een mooie reden voor de toeschouwers om langs de velden te genieten van het voetbal en in de kantine een drankje te nuttigen om mee te genieten met alle hilariteit. Van 14:00 tot 18:00 uur is er voldoende activiteit op het sportpark, dus noteer deze datum alvast in de agenda!

jem-id