Het was geweldig tijdens het G-Kamp 2014
dinsdag 28 oktober 2014

Donderdag 23 oktober vertrokken we met de bus van Zebra Tours naar de Dierentuin van Amersfoort. De bus werd gesponsord door de Club van Honsel waarvoor onze dank!

Daar aangekomen kregen we koffie met gebak en vervolgens werden wij in groepjes gedeeld. Daarna was het in de dierentuin erg leuk, veel dieren gezien om 4 uur vertrokken we naar de plaats van bestemming: groepsaccommodatie Huis in 't Veld in Lettele.

Om kwart over 5 hebben we daar de bus uitgeladen en kregen lekker wat te drinken want de kok was al druk met het eten bezig.
De kamers werden ingedeeld en je kon je bed op gaan maken. Daarna gezellig zitten kletsen en buiten zitten roken en lekker nog wat gedronken.

Vrijdag om 9 uur ontbijt, 's-morgens onderling voetballen en meer. Om half 2 begon ons achtkamp kaartenhuis bouwen, door een krant kruipen, duizendpoot spel, luciferdoosje van neus naar neus, autoband werpen, blikken gooien, ballen werpen over een hindernisbaan.
Iedereen deed heel gezellig mee! Daarna nog met een groep het cijferspel gedaan.

Om 6 uur tijd voor het warm eten de kok had 3 dingen gekookt dus we hadden heel veel keus macaroni, stamppot peen met uien, stamppot rauwe andijvie en een lekker toetje. Disco en muziek bingo, het was erg gezellig.

Zaterdag 9 uur ontbijt. 'S middags een fotospel. Arjan en Johan hadden een speurtocht uitgezet van anderhalf uur door het bos waar de baby foto's hingen van de leiding, van zangers en vele anderen. Het waren 31 baby's en het was best moeilijk om goed de route volgen, maar het was super uitgezet!

In de avonduren hadden Fred en Lidy een spel gemaakt met honderd vragen over sport, muziek en over voetbalvereniging Honselersdijk dat tot 12 uur duurde. Daarna gingen enkelen naar bed maar om 6 uur stond alles alweer naast het bed in hun onderbroek want het brandalarm ging af en dat was schrikken.

Gelukkig loos alarm en allemaal weer terug naar bed want we hoefden pas om 10 uur te ontbijten. Na het ontbijt spullen inpakken want de bus zou ons om 1 uur weer komen ophalen.

Het was een super weekend, heel gezellig en voor herhaling vatbaar. En dankzij de financiƫle steun van de Club van Honsel was het vervoer met de bus weer goed geregeld, nogmaals dank daarvoor!

Sosef & v/d Knaap