Voorstel nieuw bestuur FeVoWest
zaterdag 18 oktober 2014

De commissie die op 3 juli 2014 opdracht had gekregen de zaak weer 'op de rails' te krijgen, is bijna klaar met haar werk. Deze opdracht werd gegeven door de verenigingen die aangesloten zijn bij FeVoWest.

Op 15 september kreeg men op een aantal voorstellen groen licht. Dit gebeurde tijdens een overleg van de voorzitters van de aangesloten verenigingen. Hierna werd tijdens dat overleg ook een verkiezingscommissie ingesteld voor het vormen van een nieuw bestuur.

Deze verkiezingscommissie bestaat uit Leo van der Lans, voorzitter FC ’s-Gravenzande, Henk Stremmelaar, oud-voorzitter v.v. Monster en Wim Voois, oud-voorzitter ’s-Gravenzandse.

De verkiezingscommissie doet aan de Buitengewone Algemene Ledenvergadering de volgende voordracht voor bestuurskandidaten: Voorzitter : Rien Mostert, secretaris : Dick Hartman, penningmeester : Piet Roels, wedstrijdzaken : Chris Koehler.

Rien Mostert was reeds eerder voorzitter van FeVoWest n.l. van 1990 tot 2010. Bovendien was hij jarenlang secretaris van v.v. Maasdijk. Dick Hartman is sedert 1992 secretaris van s.v. Loosduinen. Daarnaast vervult hij nog een aantal andere bestuurlijke functies. Piet Roels was van 1985 tot 2010 penningmeester van M.V.V,’27 te Maasland, terwijl Chris Koehler naast vele andere bestuurlijke functies van 1988 tot 2012 secretaris was van rkvv Westlandia.

Bovengenoemde kandidaten hebben zich bereid verklaard zitting te nemen in het nieuwe bestuur van FeVoWest. Op maandag 20 oktober zal in een Buitengewone Algemene Ledenvergadering worden beslist of de 16 aangesloten verenigingen er net zo over denken.

Deze vergadering wordt gehouden in de accommodatie van Westlandia te Naaldwijk en begint om 19.30 uur.

Wanneer het nieuwe bestuur wordt gekozen zal op die avond afscheid worden genomen van de interim commissie, bestaande uit Leo van der Lans, Rien Mostert, Henk Stremmelaar, Hans de Jager en Wim Voois. Zij hebben hun werk gedaan en zullen dan weer aftreden.

Van der Meer verzekeringen