Selectie voor de oefeninterland beloftenteams Nederland tegen Tsjechië bekend gemaakt
maandag 1 september 2014

Bondscoach Remy Reijnierse heeft de voorlopige selectie van het beloftenteam (mannen onder 21 jaar) voor de oefeninterland tussen Nederland en Tsjechië bekend gemaakt. Deze wedstrijd wordt op donderdag 4 september a.s. gespeeld op het Juliana Sportpark bij FC ’s-Gravenzande, aanvang: 19.00 uur. Het beloftenteam bestaat uit talentvolle spelers waarvan een groot aantal reeds in de eredivisie speelt.

Kaarten voor deze wedstrijd kunnen worden gekocht in de voorverkoop en kosten € 6,00 per stuk. Leden van FC 's-Gravenzande betalen in de voorverkoop bij FC 's-Gravenzande € 3,00.
Voor groepen van 10 personen of meer geldt een prijs van € 3,00 per kaart.
Kaarten kunnen worden gekocht tot aan de wedstrijddag in de kantine van FC 's-Gravenzande op donderdagavond van 19.00 - 20.00 uur en op zaterdagochtend van 10.00 - 13.00 uur.
Ook zijn de kaarten te bestellen via verenigingsmanager@fcsgravenzande.nl

In de bijlage de namen van de geselecteerde spelers.

Sosef & v/d Knaap