Bestuurslid PR... Iets voor jou
vrijdag 18 juli 2014

Alexander heeft het Bestuur op de hoogte gesteld dat hij zijn bestuursfunctie ‘PR’ wegens persoonlijke redenen neerlegt. Uiteraard zal Alexander actief blijven voor de vereniging. Wij bedanken Alexander voor zijn inzet binnen het Bestuur. Natuurlijk hopen wij dat deze functie op korte termijn weer wordt ingevuld.

Coördinator / bestuurslid: Public Relations (PR)
PR is een prachtig instrument en één van de meest effectieve manieren om leden en andere belangstellenden te informeren en om aandacht te vragen voor belangrijke of leuke gebeurtenissen. Binnen onze bruisende vereniging S.V. Honselersdijk gebeurt er veel. Zó veel (moois) dat we dit graag met onze leden en andere belangstellenden willen delen.

Indien men een en ander niet ‘live’ heeft mee kunnen maken, besteden wij er graag redactionele aandacht aan, zoals via ons clubblad de ‘Strijppraat’ of middels onze website www.svhonselersdijk.nl

Heb jij oog en voelsprieten voor alle bijzondere gebeurtenissen in- en om onze vereniging en ben je daar zelf graag bij? Vind jij het leuk om dit op papier te zetten en het vervolgens te delen met onze leden en andere belangstellenden? Fungeer jij graag als aanspreekpunt voor collega bestuurleden en commissies die een externe communicatiebehoefte hebben?
Herken je je in bovenstaand profiel? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Binnen het bestuur zijn wij korte termijn op zoek naar een (jonge) man/ vrouw die met een frisse blik ons bestuur graag wil komen versterken.
Heb je interesse, wil je eerst meer informatie of liever graag eerst een keer aanschuiven bij een bestuursvergadering, schroom niet om dan contact met mij op te nemen: secretaris@svhonselersdijk.nl (Kim van Zanten)

Zoomin'