Terugblik (14): Feyenoord voor en Feyenoord na
vrijdag 4 juli 2014

Even leek Feyenoord zaterdag compleet bezit te hebben genomen van sportpark De Strijphorst. Er was een Feyenoord-springkussen, een compleet Feyenoord-boardingvoetbalveld, het nieuwe thuistenue in de etalage en te koop, een Feyenoord Clinic, 'Coentje' (het symbool van De Kameraadjes; de jeugdsupportersvereniging van Feyenoord en S.V. Honselersdijk-Feyenoord. Van 6 tot 8 augustus is Feyenoord weer op De Strijphorst. Dan organiseert de Feyenoord Soccer Schools een Feyenoord Soccer Camp. Er zijn nog plaatsen vrij! zie www.feyenoordsoccerschools.nl om direct in te schrijven. Je krijgt er 2 gratis toegangskaarten voor de oefenwedstrijd Feyenoord-Real Sociedad (uit de Spaanse Primera Division) bij.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek