Mooie plek voor slogan
dinsdag 29 april 2014

Afgelopen vrijdag hebben we alweer voor de laatste keer dit seizoen bij elkaar gezeten voor ‘Van droom naar actie’. In het begin van het seizoen zijn we dit project gestart onder begeleiding van Hikmet Weeling. Inmiddels hebben we een schitterende slogan en elke letter staat voor een unieke waarde van onze club, S.V. Honselersdijk.

We hebben we met een enthousiaste groep leden bij elkaar gezeten om de locatie van de slogan te bespreken. De slogan en locatie worden onthuld op het jubileumfeest.
Daarnaast staat elke letter van ‘S.V.H. onze club’ voor een unieke waarde van onze club, en dit laten we tijdens de onthulling graag zien. Dit wordt ook het startpunt van de bijeenkomsten volgend seizoen. Iedereen die zich betrokken voelt om hierover mee te praten, kan zich al opgeven via plezierenrespect@svhonselersdijk.nl

Daarnaast hebben we teruggeblikt naar de bijeenkomsten van afgelopen seizoen.
Als feedback werd o.a. gegeven: ‘We praten met mensen over de positieve dingen die plaatsvinden bij de vereniging.’ En inderdaad, er gebeuren een hoop mooie dingen bij S.V. Honselersdijk!

We willen hierbij Hikmet Weeling van Positief Leiden ontzettend bedanken voor de inspiratie en energie die hij onze avonden gegeven heeft.

Condubouw