Jubileumfeest op S.V. Honselersdijk
maandag 28 april 2014

Zaterdag 17 mei staat bij S.V. Honselersdijk in het teken van het 50 jarig jubileum van de club. Op zaterdagavond is er in de feesthal voor de a-jeugd, senioren leden en vrijwilligers een fantastisch feest georganiseerd.
Nadat 's middag het 1e en het 2e elftal hebben gestreden voor mogelijke promotie zal er vanaf 21:00uur een groot feest worden gehouden in de omgetoverde Sosefhal.

Voorzitter van de jubileum commissie Hugo van Velden: "De Sosefhal krijgt een totaal nieuwe jubileum look!" tevens reageerde Van Velden ook erg enthousiast over de muzikale invulling van deze avond: "vanaf 21:00uur is er LIVE muziek van Willem Bohdi en van 23:00uur zal DJ Bombastic de zaal op stelten zetten zoals al bij menig Super Saterday is gebeurd". Elk betreffende lid krijgt hiervoor binnenkort een persoonlijke uitnodiging.

jem-id