Eerste en tweede elftal S.V. Honselersdijk zitten eigen jubileumcommissie dwars
vrijdag 25 april 2014

Met het behalen van de 2e periode titel in de zaterdag 3e klasse C heeft ook het eerste elftal van S.V. Honselersdijk zich verzekerd van nacompetitie voetbal. Eerder dit seizoen verzekerde ook het tweede elftal van S.V. Honselersdijk, dat in de tweede klasse B van categorie 2 uitkomt, zich al voor het toetje om promotie door ook de tweede periodetitel te winnen. Door de successen van beide selectie-elftallen dreigt het 50 jarig jubileumfeest van S.V. Honselersdijk in het water te vallen.

De jubileumcommissie besloot ruim een half jaar geleden om zaterdag 17 mei tot dé van de jubileumactiviteiten voor alle elftallen en teams van de club uit te roepen. Beide selectie-elftallen moeten uitgerekend op die dag spelen om promotie. De voorzitter van de jubileumcommissie Hugo van Velden reageerde \\'teleurgesteld\\'. \\"Het hele jaar zit vol met leuke activiteiten. En dan moeten er straks ook nog eens twee promotiefeesten bij georganiseerd worden.\\" De jubileumcommissie heeft het scenario voor die al wel aangepast. Van Velden: “Door wat te schuiven met de tijden en de data van de Quiz zal iedereen in de gelegenheid gesteld worden om onze vlaggenschepen naar de 2e klasse en de eerste klasse categorie 2 te schreeuwen. De Quiz zullen we verschuiven naar vrijdag 16 mei. En de jeugdactiviteiten beginnen op zaterdag 17 mei een half uur eerder. Elk lid van de S.V. Honselersdijk zal hierover binnenkort persoonlijk geïnformeerd worden middels een uitnodiging.”

Sosef & v/d Knaap