Van droom naar actie, bijeenkomst #4
donderdag 20 maart 2014

Vrijdag 14 maart zijn we met een aantal leden in gesprek geweest over onze club, S.V. Honselersdijk. We hebben eerst teruggekeken op de dag van de waardering. De waardering voor de vrijwilligers hebben we op die dag zichtbaar kunnen maken. We hopen dat steeds meer mensen het waarderen wat de vrijwilligers voor de vereniging doen, en dit ook kenbaar kunnen maken.

Daarnaast hebben we verschillende ontwerpen van de slogan SVH, onze club bekeken. Hierbij willen we ook Remy Brand van Lomero Media bedanken voor zijn inzet om voor de club de ontwerpen te maken. We hebben met elkaar de voorkeur voor één ontwerp uitgesproken (zie foto).

De slogan willen we graag een plek geven in onze vereniging. We willen de leden betrekken bij de keuze voor de plek van de slogan. Meer informatie volgt binnenkort.

De slogan is de kapstok voor de kernwaarden.
De kernwaarden willen we zichtbaar maken in de vereniging, bijvoorbeeld elke kernwaarde een bepaalde periode aandacht te geven. Dit willen we in het vervolg verder uitwerken.
De kernwaarden:
Samen
Vrijwilligers
Honselersdijk

Oranje
Nevenactiviteiten
Zaterdag
Eenheid

Club
Leden
Uniek
Bar

Nieuwsgierig geworden? Je kunt aansluiten om bij de volgende avond mee te praten. Graag even aanmelden via plezierenrespect@svhonselersdijk.nl.

Volgende bijeenkomst:
Vrijdag 25 april, om 20.00 uur.

Zoomin'