Update Schaduwcoach: twee koplopers in eerste tussenstand
donderdag 7 november 2013

Acht wedstrijden is de competitie op weg voor S.V. Honselersdijk, met wisselend resultaat. Overwinningen tegen Transvalia, Zuiderpark, CION, Ariston’80 en KMD, maar ook nederlagen Quick Steps, Westlandia en GDA brengen ons vlaggenschip op een vijfde plaats in de tussenstand. Als eerste doelpuntenmaker kon Ralph Heskes worden genoteerd, terwijl tot de wedstrijd tegen CION moest worden gewacht op de eerste gele kaart; voor Kenan Muninovic.

De eerste tussenstand van de Schaduwcoach is hiermee ook een feit. De koppositie wordt gedeeld door twee deelnemers: Gerrit van der Meer en Voorzitter(tje) Erik Sosef. Op de voet worden zij gevolgd door twee oud-winnaars: Bas “Bibibus” Noordermeer en Barry van Koppen. Die laatste deelt de vierde plaats met Cor Heskes en Leo Bruinen.

De volledige tussenstand is hier te vinden.

Prins Group