Sosefhal twee dagen het feestpaleis van Honselersdijk
zondag 6 oktober 2013

Afgelopen vrijdag en zaterdag was het feest in de Sosefhal alwaar de Bloes Brodders from the United States of the Maasdijk kwamen optreden. De vrijdag was het evenement speciaal georganiseerd voor mensen met een beperking en wat een feest was het! Ongeveer 180 mensen genoten van de variatie van de muziek en ook van het spetterende optreden van de Bloes Brodders. Een feest waar veel werd gedanst en er zelfs een huwelijksaanzoek plaatsvond op het podium, het kon niet op!

Zaterdagavond was er wederom een gezellige avond waar vele mensen op af waren gekomen. De titel ‘ Back to the 80’s ’ zorgde voor een gezelschap vanaf 16 jaar tot een jaar of 60 schatten we zo. De hele avond hing er een geweldige sfeer waarbij meegezongen werd met de hits van toen en vooral ook veel gedanst werd. Net na middennacht kwamen de Bloes Brodders optreden en dat was wederom een daverend succes!

Deze evenementen had nooit kunnen plaatsvinden zonder de hulp van de vele vrijwilligers zoals, barvrijwilligers, opbouwploeg en de schoonmaakploeg van de zondagmorgen. De sponsoren van de Bloes Brodders en de snacks van Khalid New Yorik Pizza op de vrijdagavond en de muzikale omlijsting van Eeft van der Ende. Jullie aanwezigheid was natuurlijk HET succes van het weekend, want dat heeft ervoor gezorgd dat beide avonden geweldig zijn verlopen.

Als organisatie (jubileumcommissie) kijken wij dan ook met veel plezier terug naar beide avonden en zijn dan ook trots dat wij dit als team hebben mogen organiseren, hopelijk komt hier ook een vervolg op.

Als bijlage twee foto ’s van de vrijdagavond.

Rick Post, Remy Brand, Paul van der Valk, Paul Groenewegen, Hugo van Velden en Ab van Dijk.

Sosef & v/d Knaap