1e Open Dag jeugdvoetbal S.V. Honselersdijk geslaagd
vrijdag 5 april 2013

Woensdag 3 april organiseerde de voetbalvereniging S.V. Honselersdijk haar eerste van drie Open Dagen voor jongens en meisjes jeugdvoetballers van 5 en 6 jaar jong. Op het hoofdveld van sportpark De Strijphorst was het ongeveer 6 graden, maar toch deden 8 kinderen mee en stonden hun vader of moeder langs de lijn. Onder leiding van Trudie van Giesen en haar assistenten moeder en zoon Magda en Michel de Hoog werden veel voetbalspelvormen gedaan. Tussendoor werd limonade in de clubkantine gedronken. Op de woensdagen 10 en 17 april van 16:15 tot 17:15 uur zijn er nog eens twee open dagen voor de nog niet in clubverband voetballende jeugd. Kom dan geheel vrijblijvend meedoen. Je bent van harte welkom!

Foto’s:

Trudie van Giesen en Michel de Hoog zien toe dat de jongens en meisjes met en tegen elkaar een partijtje voetbal spelen.

Het motto was ‘niet zeuren, maar voetballen’.

De kinderen hadden het best naar hun zin.

Van der Meer verzekeringen