App van Dijk driftig gedownload
vrijdag 24 augustus 2012

Onze eigen App van Dijk is op dit moment nog alleen beschikbaar in de Google Play store voor Android smartphones. Sinds het krantenartikel van afgelopen woensdag is de app al meer dan 100 keer gedownload en de app krijgt een unanieme beoordeling van 5 sterren.
Gebruikers van een iPhone moeten nog even geduld hebben tot de App van Dijk ook goedgekeurd wordt voor de appstore van Apple.

Het krantenartikel heeft dus voor leuke PR gezorgd. Wel moeten we nog melden dat er een aspect in het artikel onvermeld is gebleven. Om het wedstrijdprogramma te kunnen tonen op onze website en in de App van Dijk, maken wij gebruik van de diensten van Wedstrijdprogramma.com. Wedstrijdprogramma.com is ontwikkeld door Raymond Otto van FC 's-Gravenzande. Inmiddels maken al veel verenigingen gebruik van Wedstrijdprogramma.com en wij dus ook. Leon had dit in het interview wel aangegeven, maar is niet in het uiteindelijke artikel tot uitdrukking gekomen.

Sosef & v/d Knaap