Ik stem op A.L.S.
maandag 14 november 2011

Het ALS Vrijwilligersteam Westland is een van de zes genomineerden voor de vrijwilligersjaarprijs: ‘de Loftrompet´, ieder jaar uitgereikt door de gemeente Westland. Een geweldige verrassing!

Maar zonder onze vaste groep vrijwilligers, die altijd bereid is mee te helpen bij acties, en zonder al de mensen waar we geweldig mee hebben mogen samenwerken, omdat zij met goede ideeën kwamen of verenigings- c.q. groepsacties hebben aangeboden, hadden we deze nominatie nooit gekregen! Honderden mensen in Westland hebben zich de afgelopen jaren ingezet voor A.L.S. Deze nominatie wil zeggen dat de inzet van al deze vrijwilligers is opgevallen en geeft ook de bevestiging dat een van de doelstellingen deels bereikt is: A.L.S. is bekender geworden in onze regio!

Hulde aan deze honderden vrijwilligers.

Vindt u dat al deze vrijwilligers de Loftrompet verdienen en wilt u ons steunen om ALS nog beter op de kaart te zetten? Stem op ons!
Stuur een e-mail naar: loftrompet@vitiswelzijn.nl met de tekst: “Ik stem op ALS”.

Stuur deze mail door naar iedereen die u kent! Meer informatie kunt u nalezen op de website van Gemeente Westland.

Ter nagedachtenis aan alle A.L.S.-patiënten, de huidige A.L.S.-patiënten en voor degenen die in de toekomst mogelijk de diagnose A.L.S. gesteld krijgen, strijden wij.

Hartelijk dank en heel veel liefs,

ALS vrijwilligersteam Westland,
Mariska Bransen, Henny van Malkenhorst, Linda Slaghuis en Lenie Scheffers