Hulp gevraagd voor afbouw Superparty
dinsdag 1 november 2011

Dat de Superparty ook dit jaar een ongekend feest wordt, staat buiten kijf. Maar om het jaarlijks terugkerende evenement ook goed af te sluiten, zoekt de organisatie nog mensen die op zondag 6 november kunnen helpen met het afbouwen van de Superparty.
Vanaf 10.00 uur worden de handen uit de mouwen gestoken. Vele handen maken licht werk, dus kom zondag ook helpen.

De mensen die helpen met het opbouwen, afbouwen of vrijwilliger zijn op de feestavond worden op de volgende tijden verwacht op de Strijphorst.

Opbouw donderdag: 19.00 uur aanwezig

Barmedewerkers en vrijwilligers zaterdag: 20.00 uur aanwezig

Afbouw zondag: 10.00 uur aanwezig

Wil je bij de Superparty aanwezig zijn, haal dan je kaarten bij 1 van de bekende voorverkoop adressen in Honselersdijk:
- Total benzinestation
- Merksnack De Dijk
- The Readshop
- New York Pizza (Naaldwijk)

Kaarten kosten € 15,00 en het feest is voor iedereen van 16 jaar en ouder.
Nieuw dit jaar is de website www.honselsfeestje.nl waar de kaarten via het internet kunnen worden gekocht.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek