Superparty X
maandag 25 oktober 2010

Nog een aantal dagen te gaan en het is zover, op 6 november 2010 barst Superparty X in al zijn hevigheid weer los.
Er wordt op allerlei manieren reclame gemaakt voor dit superfeest en zoals je op de flyer kunt zien is de muziek op deze avond in handen van de dj’s van Radio Veronica. Inmiddels is bekend geworden dat niemand minder dan Erwin Peters achter de draaitafel zal plaatsnemen. Sinds september 2008 is Peters ieder weekend te horen met 'Veronica's 80's & 90's Hotline' dat hij 's ochtends tussen 09.00 en 12.00 uur presenteert. Vanaf februari 2009 tot juli 2010 gaf hij je samen met Rick van Velthuysen iedere ochtend een kickstart in 'MogguhRick'! In het weekend is Erwin ook te horen met 'Concert Classics' en 'The Long Versions'.
Als jij nog geen kaartje voor de Superparty hebt dan moet je er snel bij zijn want vol is vol. Om het je nog gemakkelijker te maken om een toegangsbewijs te bemachtigen kan je op woensdagavond 27 oktober en ook nog op 3 november in de kantine een kaartje kopen. Onze vrijwilligers zijn op deze avonden vanaf 20.00 uur voor jou aanwezig.

jem-id