Uitslagen van gisteren
woensdag 19 augustus 2009

Gisteren is gestart met de wedstrijden om de KNVB Beker (Gatorade Cup). Het eerste speelde uit tegen zondag vierde klasser S.V.H.. Na een slappe eerste helft en een 1-0 achterstand werd gewonnen met 3-2 door doelpunten van Leon, Morad en Jerry (penalty).

De toeschouwers zagen Janco keepen omdat vaste keeper Tom door zijn enkel is gegaan. Verder maakte Marcel Duijvesteijn zijn debuut in het eerste en speelde Rino zijn 150-ste wedstrijd en Mike zijn 200-ste wedstrijd in het eerste elftal.

Stand in de bekerpoule kunt u nalezen via infothuis teletekst

Opstelling:
Janco Koole; Roel van Meurs, Tom Lobert (A), Mink Kuiper, Michel van Giessen; Robbie Brabander (-45, Jerry van der Meer), Leon de Brabander (geel), Marcel Duijvesteijn; Morad Naimi, Patrick Kester (-69, Rino Vijverberg), Mike Mast (-42, Frank Vellekoop).

Het tweede verloor een oefenwedstrijd van Lyra 3 met 6-1. Lyra 3 wordt getraind door oud-speler Jasper Steringa.

Sosef & v/d Knaap