Hersfstkampioenen
donderdag 20 december 2007

Zoals eerder gemeld is de F8 herfstkampioen geworden. De website van de KNVB laat zien dat zij niet het enige team van sv Honselersdijk zijn dat met ingang van de winterstop bovenaan staat.

Het vierde tilt de koppositie over de kerst, maar weet zich wel achtervolgd door zowel 's-Gravenzande sv als Monster, beiden met twee verliespunten minder. Ook het zevende moet de koppositie delen, maar heeft wel een wedstrijd minder gespeeld dan medekoploper Excelsior Maassluis. Tenslotte prijkt ook de naam van de F1 bovenaan de ranglijst. Echter ook hier heeft de nummer twee (Westlandia) één punt achterstand met een wedstrijd minder gespeeld.

De komende weken zal de webredactie terugblikken op de wedstrijden uit de eerste seizoenshelft.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek