Eerste doelpuntenmaker Gerrit Koornneef overleden
woensdag 1 mei 2024

Het droevige bericht bereikte ons dat oud-eerste elftal speler Gerrit Koornneef is overleden. Gerrit maakte in de jaren 1964, 1965, 1966 en kort in 1969 deel uit van het eerste elftal. Hij gaat de historie is als de eerste doelpunten maker van S.V. Honselersdijk. Dat gebeurde in de wedstrijd uit tegen Velo. S.V. Honselersdijk won het eerste duel in de club geschiedenis met 0-3 van Velo. In het bijgaande krantenartikel uit 1964 is Gerrit te zien. Als speler werd Gerrit kampioen met het tweede elftal in het seizoen 1968-1969.
Ook was hij vrijwilliger als leider van o.a. het derde elftal, dat kampioen werd in het seizoen 1971-1972.

De S.V. Honselersdijk verliest in Gerrit Koornneef naast voetballer van het eerste uur, donateur, een supporter met hart voor de Dijk. Gerrit Koornneef werd 77 jaar.

Wij wensen zijn familie en naasten sterkte toe in het verwerken van het verlies.

Condubouw