Debutant lichtpuntje bij S.V. Honselersdijk
zondag 17 september 2023

Het debuut van Djehnairo Holder in het eerste elftal vormde een lichtpuntje in de verloren wedstrijd tegen CION. In de 70e minuut bracht trainer Pim van der Hoorn de 16-jarige in het veld en dat gaf een impuls aan het spel van S.V. Honselersdijk.
Het spel van de oranjehemden was als het weer, loom. CION had duidelijk meer zin in deze wedstrijd en kreeg voor de rust drie open mogelijkheden op een doelpunt. De derde was raak, 1-0 in de 41e minuut. S.V. Honselersdijk stelde daar welgeteld één goede doelkans tegenover.
Direct na de rust schoot Rik van Schie op de lat en verder was het wachten tot het laatste kwartier. In dat laatste kwartier drong S.V. Honselersdijk aan voor de aansluitende treffer (de 0-2 viel in de 68e minuut). Goed keeperswerk hield deze treffer tegen.
Wissels gaven een impuls met als voorbeeld de 16-jarige debutant. Het mocht echter niet baten. CION won verdiend met 0-2.
S.V. Honselersdijk is wel door naar de volgende ronde voor de strijd om de KNVB beker. In de poulefase eindigde het eerste elftal gelijk met Hellevoetsluis.

Opstelling
Quinten van der Helm, Niels van Wingerden (80- Brent Gardien), Nigel Hendriks (geel), Vince van Hagen, Rik van Schie (80- Nick van der Kraan), Joey Valstar, Ben Wagener (70- Sean v.d. Stap), Kevin Bogaards, Brian Valstar, Tom van Veen, Steyn de Bruijn (70- Djehnairo Holder)

Sosef & v/d Knaap